David Castañón

Ya sé que dalguien tan seguru de sí mesmu nun pescanciará estes coses, pero voi dicíteles igual. Yes de les poques presones que conozo que dacuando entruguen a dalguien cómo ta, ta esperando la rempuesta con interés. Ayeri fui abrir la puerta pa dir a trabayar y nun fui capaz. Nun yera que tuviera escaxeringada, non, digo que nun yera a movela. Quedeme cuayáu delantre una muria maera. La mirilla yera como'l güeyu l'enemigu y paecíame que detrás había dalguien escucándome. Non, nun m'agüeyes asina, nun toi alloriáu. Entovía, anque nun lo descarto si la vida sigue baltiándome cola mesma intensidá que mio güela varexaba les sábanes nel práu. Ella dexábame facelo a vegaes y la verdá ye que prestábame abondo desfogar nel algodón. pamique'l destín tamién-y presta facer lo mesmu conmigo. Pim. Pam. Pum. Perdoname, toi esviándome otra vegada. Soi asina, ya me conoces. Tuvi un cuartu d'hora delantre la puerta, menos mal que mio muyer escaeciera'l móvil y tornó pa recoyelo. Ye posible que tuviera dientro dalgún mensaxe comprometíu. Sé que María engáñame, y en verdá ya nun m'importa. Casi ye un alliviu. Y si ella ta meyor, pa mi nun hai problema. Gracies por nun reite. Yes un collaciu que paga muncho la pena, anque'l resto diga lo contrariu. Que-yos den. ¿Sabes quien farfulló l'otru día de ti? El Maizón. Llevo diez años tropezándome con él nel pasiellu pa los llavabos y él siempres fae'l degomán de desfundar una pistola invisible. Siempres. Dos vegaes al día. Diez vegaes per semana. Cuarenta vegaes per mes. Cuatrocientes ochenta vegaes al añu. Cuatro mil ochocientes vegaes nuna década. Y yo siempres faigo lo mesmu: llévome una mano al corazón y esbabayu: ay. Dos fatos repitiendo la mesma babayada como si nos ficiera gracia. Pues sí, esi tíu nun t'aguanta. Diz que yes prepotente, farrucu y foín. Ye curioso, porque eso ye tolo que yo pienso d'él. Güei abrí la puerta ensin problemes. De xuru que foi namái qu'un argayu. Al otru llau taba mio fía. Tornaba d'una fiesta. Yeren les siete. Facía cuantayá que nun me cruzaba con ella. Nin miró pa mí. Fedía a tabacu y pamique a gómitu. Agora tien el pilu teñíu de verde. Atoleno tres razones pa que lo ficiera. Una porque-y peta. Otra porque piensa que ye una rebelde. Y la cabera, porquie quier llamar l'atención. Namái respeto la primera, anque enxamás pescanciaré porque lo fizo. Fai tiempu qu'arrenuncié abrir so puerta. Por mieu. Por fastíu. Enfocico con collacios que me disparen, con fies que m'esquiven, con díes que varéxenme dafechu. Reiríame si nun me saliera una calentura, ¿pegaríamelo María?


Share/Save/Bookmark
Etiquetes: | edit post
0 Responses

Publicar un comentario