David Castañón

Agora que tou tien un preciu
Ye fácil atopar cualquier cosa. Armes, un sicariu, farlopa, neños, documentos, restos óseos, psiquiatres, medayes. Escueye a la muyer fayadiza d'ente una ristra de cien. Pelo rizao, güeyos escuros, peques, poco pechu, piel amorenada y voz duce. Apaga'l motor y frena el to coche al so altor. Asómate y va averase. Espon les tos necesidaes: Francés, griegu fonderu, sumisión. Axusta un preciu. Colo que pagues nun solo vas mercar el so tiempu; tamién vas anular la so voluntá.
Inventa una escena qu’amernogue los tos traumes:
- Vas nomate Beatriz y vas tratar de resistite. Esforcexamos primero mientres diez minutos, y depués vas dexate llevar y vas finxir que te presta. Vas correte cuando yo me cuerra y vas dormir abrazada a mi, afalagándome'l pelo. Mañana vamos xintar en silenciu mientres yo lleo'l periódicu. Dempués del almuerzu vas poder colar. ¿Tratu fechu?
- Sí.
- Agora dime que me quies.
- Te quiero.
- Dime: Yes l'home de la mio vida.
- Yes l'home de la mio vida.  
Nesti casu 500€ equivalen a dos descargues d'espelma machote, trés moratones que va esconder con maquillaxe y un notable descensu nel to nivel d'ansiedá. El vuesu alcuerdu comercial safarate de toa culpa: El preciu ponlu ella. Ella aceptó les tos condiciones.
…………………………………………………………
Nota: ¿Queríes capitalismu? Toma diez taces.


Share/Save/Bookmark
Etiquetes: | edit post
2 Responses
  1. Unknown Says:

    INCREÍBLE. Creo que es mi favorito.



Publicar un comentario